Studējošie
Studējošo skaits programmā
2005. gadā vides zinātņu studiju programmā bija:
- bakalaura studiju programmā (3 kursos) - 50 studenti par valsts budžeta līdzekļiem +7 studenti par maksu;
- maģistra studiju programmā (2 kursos) - 25 studenti par valsts budžeta līdzekļiem +7 studenti par maksu.
2005. gadā Vides ministrija lūdza Izglītības ministriju palielināt budžeta vietu skaitu:
- bakalaura studiju programmā par 12 vietām;
- maģistra studiju programmā par 13 vietām.
2005. gadā doktorantūrā bija 9 doktorandi.
Absolventu skaits
2005. gadā bakalaura studiju programmu beidza 14 bakalauri, no kuriem 12 turpināja studijas RTU maģistrantūrā.
2005. gadā maģistra studiju programmu beidza 18 maģistri.
Studējošo līdzdalība studiju procesa pilnveidošanā
Studējošo līdzdalība studiju procesa pilnveidošanā ir daudzslāņaina.
Bakalauru studiju programmā studējošie piedalās studiju procesa pilnveidošanā trijos veidos:
- praktiskie darbi dažos priekšmetos, piemēram, Vides pārvaldības sistēmas, Klimata tehnoloģiju teorētiskie aspekti un Siltumapgādes sistēmas tiek veikti, balstoties uz studentu grupu darbības analīzi;
- studenti regulāri tiek uzaicināti uz semināriem un konferencēm, kurās piedalās maģistra studiju programmu studenti un pasniedzēji;
- studenti izstrādā bakalaura darbus, analizējot reālus projektus.
Maģistratūras studiju programmā studējošo līdzdalība studiju procesa pilnveidošanā arī ir daudzslāņaina:
- maģistri piedalījušies katedras mājas lapas izveidošanā;
- maģistri vada praktiskās nodarbības bakalauriem;
- maģistra studiju programmu studenti regulāri tiek uzaicināti uz semināriem un konferencēm, kurās piedalās tautsaimniecības speciālisti un pasniedzēji;
- prezentācijās sagatavotie informatīvie materiāli, tiek izmantoti mācību procesā;
- praktiskie darbi dažos priekšmetos, tiek veikti, balstoties uz studentu grupu darbības analīzi, piemēram, kursā Vides politika tiek realizēta lietišķā spēle, balstoties uz grupu darba principa;
- studenti izstrādās maģistra darbus, veicot izpēti un analīzi reālos objektos un reālām situācijām un apstākļiem.
|